مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو

ساخت وبلاگ


سرعت در دنیای ارتباطات سخن نخستین را میزند و کلیه هر روز و ساعت همت می نمایند سئو در مشهد  تا به سرعتی بیشتر از پیشین دست پیدا نمایند. سرعت وبسایت هم از این قاعده مستثنی نیست و هر رئیس سایتی بایستی با گاز وب سایت خودش دقت اکثری نماید.

ترفند و قانون ها مختلفی برای ارتقا سرعت وبسایت در تارنما ها و موسسات مختلفی چشم و شنیده ایم که ولی هر کدام در مکان خودشان بایستی اعمال شوند تا تاثیر آن‌ها‌را ببینیم. به‌دنبال این نوشته‌ی علمی میخواهیم شما‌را با راهکارهای اساسی از طرف گوگل برای ارتقا سرعت وبسایت آشنا کنیم. پس با کدنویسی به لهجه بی آلایش یار باشید.

گوگل بصورت قانونی اعلام نموده است که  :

سرعت تارنما او‌لین فاکتوریست که برای ایندکس کردن در وب سایت ها برای تلفن همراه ها نظارت می نماید.


توصیه ما به شما!
روش های معمولی و کاربردی برای ارتقاء سرعت سایتتان
خوب این یعنی چه و گوگل چه میخواهد بگوید؟ این یعنی شما بایستی تارنما خویش را تا حد ممکن سریع و قابل دسترس پباده سازی نمایید. بدین ترتیب معطل نمانید و با ما همپا گردید تا به شما بگوییم چطور می‌توانید سرعت سایتتان را باصرفه خیس فرمایید.

سالهاست که ما با یک پیام بمباران گردیده ایم : تلفن همراه ها عالم را تسخیر خواهند کرد! پس مایحتاج میباشد که ما خودمان را با این حقیقت نو تطبیق دهیم که که در آن تمامی چیز در تلفن همراه ها رخداد می افتد.

در حالی که ما هنوز به طور همزمان متعددی را صرف لپ تاپ ها و پی سی ها می‌کنیم، نمی توانیم گوشی ها را نادیده بگیریم. تنها به بازارهای آینده نگاه نمائید، جایی که کلیه آدم ها از تلفن همراه ها برای همگی کارهایشان به کارگیری نمایند.

بدیهی میباشد که برای رقابت درین بازار نو می بایست جایی برای وبسایت خویش در درجه بندی گوگل در تلفن همراه ها دست و پا نمائید و چهت نیل بدین مقصود می بایست از یک‌سری چیز نگهداری فرمایید که یکی‌از مهمترین آن ها، سرعت سایتتان میباشد.

چطور سرعت وبسایت مان را ارتقاء دهیم؟
به‌دنبال به شما خوا هیم اظهار کرد که چطور سرعت وبسایت تان را ارتقا دهید ولی پیش از آن توصیه می‌کنیم از این موراد مطئن گردید:

۱- سایتتان رسپانسیو باشد

۲- سرور و صاحبخانه مطلوب و سریع داشته باشد

۳- ساختار یافته باشد

۴- مالامال از محتوای دست نخستین باشد.

 

هرکاری که میشود برای ارتقاء و بهبود سرعت بار گذاری وبسایت خویش اعمال دهید.

کلیه شیدا وب سایت های سریع میباشند: صراحت دارد که ما seo و سئو وبسایت جاری ساختن می‌دهیم ولی هیچ چیز مهمتر از مشتریانمان نیستند. در او‌لین گام از ابزار آزمایش سرعت ما برای مشاهده موقعیت فعلی سایتتان استعمال فرمائید.

آنگاه محرمانه به وبسایت Gtmetrix بزنید و حالت سایتتان را درین وبسایت هم تحلیل نمائید، سکو دهی وبسایت gtmetrix یکی‌از دارای اعتبار ترین گزینه ها برای سنجش سرعت وبسایت میباشد.

راهکارهای اساسی برای ارتقاء سرعت وب سایت
در‌این نصیب به معرفی ۵ راه و روش نو برای ارتقاء سرعت اشاره می‌کنیم :

۱- AMP را بر روی صفحه های سایتتان فعال فرمایید
AMP که بوسیله گوگل ارائه گردیده در حالتی که چه در لیست قانونی فاکتور های سکو بندی گوگل وجود ندارد البته تاثیر آن غیر قابل انکار میباشد.

۲- از HTTP2 به کارگیری نمائید
چند تکنولوژی نو برای افزایش تحت ایجاد کرد ها مستعمل میباشد. یکی مهم ترین آن‌ها HTTP2 اسم دارااست. درین تکنولوژی شما می‌توانید به راحتی با به کار گیری از گواهینامه SSL و فعال سازی HTTPS سرعت و امنیت وبسایت خویش را ارتقاء دهید.

۳- وردپرسی ها به PHP7 مسافرت نمایند
اکثر وبسایت ها امروزه از وردپرس استعمال می نمایند و وردپرس بر روی نسخه ۷ PHP بسیار باصرفه خیس و سریع خیس فعالیت می نماید. در اسرع وقت وردپرس خویش را به نهایی نسخه آپ دیت فرمائید و ورژن php سرور وبسایت خویش را به PHP 7 ارتقا دهید.

۴- از seo های همگانی غافل نشوید
احتمالا شما تا قبل از این با این موردها آشنا گردیده اید. لطفا از CDN به کار گیری فرمایید تا مطمئن گردید محتوای شما از مجاورت ترین مسیر به دست بازدیدکنندگان سایتتان رسد. از افزونه های کش وبسایت و سرور مانند wp rocket برای نگهداری بخش های اثبات سایتتان در کش مرورگر استعمال نمائید. و در پایان عکس ها و تصاویر مصرف شده در سایتتان را با صرفه و نادر وسعت فرمایید.

۵- مسیر دهی های بحرانی سایتتان را شناسایی فرمایید
از ابزار developer tools مرورگر خویش برای چک سرعت بارگزاری مورد هایی که بیرون از وب سایت شماست به کارگیری نمایید تا مطمئن گردید هیچ موردی جلوی بارگذاری سریع تارنما و محتوای شمارا نمی گیرد.

برای مثال به کار گیری از کدهای جاوا اسکریپت با سورس بیرون از وبسایت مانند بعضی سیستم های چت آنلاین و بقیه ابزارهایی که دسترسی به آن ها از کشور‌ایران محصور گردیده سبب میگردد تا سرعت بارگزاری محتوای وب سایت بشدت زیر بیاید.

مدام روی سرعت وب سایت تان فعالیت فرمایید.

به حافظه داشته باشید که seo سرعت تارنما هیچ زمان تمتم نمیشود و جا برای seo سرعت سایتتان مدام وجود داراست! مخصوصا در سایتهایی که تغییرات و آپ تو دیت های روزمره دارا‌هستند خیلی اصلی میباشد تا محتوا و صحفحات نو هم باصرفه باشند.

seo سرعت وبسایت خیر فقط برای بهینه سازی و جايگاه تارنما در گوگل بلکه از آن مهمتر برای ارتقا رضایت بازدیدکنندگان نقش مهمی انجام می نماید پس مدام روی seo سرعت سایتتان عمل فرمایید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 15:35


در‌حالتی که سئوکار می‌باشید، احتمالا با پدیده ای به اسم رقص گوگل سئو در مشهد  یا این که گوگل دنس (google dance) مواجه گردیده اید. و البته گوگل دنس چه چیزی است و چه‌طور می اقتدار بر آن غلبه کرد؟ تاثیر رقص گوگل بر seo چه می باشد؟ اینها سوالاتی می باشند که قرار میباشد در‌این نوشته‌ی علمی به آن‌ها جواب دهیم، پس با ما یاور باشید.

رقص گوگل (google dance) چه میباشد؟
رقص گوگل پدیده ای میباشد که مقام عبارات کلیدی تارنما شما، در گوگل جا به جا می‌شوند و به اصطلاح در گیر “رقص” میشوند. بدین مضمون‌ که لغات کلیدی وب سایت شما یا این که در موضع فراتر و یا این که در موضع زیر تری نسبت به مدام قرار میگیرند. به عنوان مثال روز گذشته، لغات کلیدی شما رده 1، 2 و 3 بود ولی امروز از 100 تای اولیه بیرون گردیده و تنها یک روز آن گاه، به‌سرعت در 5 تای اولیه قرار می‌گیرد. به این ترتیب زمانی پدیده رقص گوگل رخداد می افتد، برخی سئوکاران بسیار هیجان زده می‌شوند و سایرین ممکن میباشد بسیار نا آرزو شوند.

به عبارت دیگر، رقص گوگل هنگامی میباشد که گوگل بتواند یک الگوریتم نو را سازه نماید یا این که یک آپ دیت تازه از یک الگوریتم دیرین ارائه دهد که به صورت معمول، حدود یک هفته به ارتفاع می انجامد و آنگاه مجدد به روال معمولی بر می‌گردد.

تاثیر رقص گوگل بر seo تارنما چه میباشد؟


برای فهم تاثیر رقص گوگل بر بهینه سازی وب سایت، می بایست بدانید که برای درجه بندی عبارات کلیدی، گوگل بیش تر از 300 واحد سنجش داراست و امروزه، هزاران سایت میباشد که با یکدیگر در یک واژه و کلمه کلیدی رقابت می نمایند. برای هر ترازو، گوگل هر تارنما را آیتم تحلیل قرار میدهد. هنگامی که یک تارنما با ترازو A هم خوانی داشته باشد، به وسیله گوگل به آن امتیاز داده می گردد و درجه اش ارتقا مییابد. این بدان معناست که تارنما های دیگر افت خواهند کرد. همین روال برای همه وب سایت ها ادامه پیدا می نماید تا تک تک این 300 فاکتور برای آحاد وبسایت ها سنجیده شود. بدین ترتیب هنگامی که پدیده رقص گوگل واقعه می افتد، تغییر‌و تحول جايگاه در وبسایت چیزی بسیار معمول میباشد و خیلی طاقت فرسا میباشد که بتوان از آن اجتناب کرد.

  الگوریتم کبوتر چه است؟
دلایلی که چرا وبسایت شما رقص گوگل را تجربه می نماید؟


اساسی وجود ندارد که زمینه سایت شما چه می‌باشد، هر سایتی با هر موضوعی می‌تواند در گیر رقص گوگل گردد. با این درحال حاضر، یک وبسایت با شریط تحت، میتواند بیشتر مبتلا گوگل دنس خواهد شد:

وبسایت هایی که فرآیند seo سایتشان را به صحت ایفا نمی دهند و یا این که با میزان های گوگل، ناهمخوانی دارا هستند. به عنوان مثال: لینک و پیوند سازی با سرعت بالا، نسخه برداری کردن محتوا از تارنما های دیگر یا این که تشکیل داد پیوند های اسپم … برای داده ها بیشتر، نوشته‌علمی “200 فاکتور بهینه سازی وبسایت” را مطالعه فرمایید.
وبسایت هایی که اخیرا تأسیس گردیده اند.
سایت هایی که لغت ها کلیدی آن ها اخیرا بهینه سازی گردیده باشد و هنوز سکو آن‌ها استوار وجود ندارد.
به روز جايگاه ی میلیون ها سایت هم زمان، فعالیت بسیار دشواری میباشد. به این ترتیب، گوگل دنس (google dance) به طور کامل یک پدیده نرمال میباشد.

چه وبسایت هایی از پدیده رقص گوگل در امان میمانند؟


سایتهایی که از پدیده گوگل دنس در امان می‌باشند، معمولا، بهینه سازی داخلی آن‌ها به خیر صورت گرفته میباشد و در کنار آن بک لینک و پیوند های باکیفیت دارااست.

نخستین از تمامی، این وب سایت ها به مکان به کارگیری از ترفندهای متفاوت برای بدور زدن الگوریتم های گوگل، کارایی می نمایند با ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی، سوالهای و نیازهای یوزرها را برآورده نمایند.

دوم، لینک و پیوند های داخلی و فرنگی، به صورت ظریف و منظم برای مقاله ها آن وب سایت ساخته می‌گردد.

افزون بر آن، این تارنما ها معمولاً در برهه زمانی فرصت زمانبر دارنده سیستم های بک لینک و پیوند با کیفیت خوب و استوار میباشند.

هنگامی که سکو سایتتان افت می نماید، چه فعالیت میتوانید ایفا دهید؟


گه گاه، پدیده گوگل دنس (google dance) به مکان سَند جعبه (google sandbox) خطا گرفته می‌گردد. بدین ترتیب شما می بایست برهان اینکه وبسایت شما از درجه های بالا افت می نماید را پیدا فرمائید و یک راهکار مطلوب برای آن ارائه دهید.

  همگی چیز در رابطه جايگاه دامنه ( Domain Rating)| مراد از DR در Ahrefs چه میباشد؟
بی آلایش ترین راه و روش، رصد کردن رقبا و غیر معمولی بودن اخلاق و رفتار موتورهای کاوش میباشد. درصورتی که مرتبه تارنما شما افت کرد، می بایست سایتتان را محاسبه فرمائید و مشاهده کنید که آیا محتوای اسکن دارااست یا این که خیر. بدیهی میباشد که درصورتی که محتوای اسکن گردیده داشته باشید، مبتلا پنالتی گوگل میشوید.

از سوی دیگر، در‌حالتی که تارنما شما مبتلا اختلالات شدید در مرتبه بندی شد، و درجه های بالای خویش را از کف داد، آرم می‌دهد که وبسایت شما مبتلا رقص گوگل گردیده‌است. او‌لین کاری که بایستی اجرا بدهید این میباشد که محاسبه نمایید در یک هفته اخیر، چه کارهایی با وبسایتتان کردید. مجدد محاسبه نمایید که برای بهینه سازی داخلی و offpage seo سایتتان در‌این یک هفته چه کارهایی جاری ساختن دادید، در حالتی که چیزی به حیث غیر منطقی رسید، آن را به شرایط اول برگردانید.

درین موقعیت، شما می بایست وبمستر تولز گوگل (سرچ کنسول) را گزینه تحلیل قرار دهید و ملاحظه کنید که آیا برای آن کاغذ ای که در گیر افت جايگاه گردیده، خطایی را پیامبر یا این که خیر. هم اینگونه گوگل آنالیتیکس را نظارت نمائید و مشاهده کنید که آیا شاخص هایی مانند بانس ریت (نرخ پریدن از وبسایت) ، بازه زمانی مجال ماندن در وبسایت، بازدید از برگه و … در شرایط مناسبی می‌باشد یا این که خیر، در شرایطی که حالت مطلوب نبود، می بایست آن ها را بهبود دهید.

پس از محاسبه سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس، می بایست وسعت لغت ها کلیدی در کاغذ را آنالیز نمائید. عملکرد نمایید وسعت کلمه ها کلیدی فی مابین 5 تا 7 درصد باشد (یا این که حتی کمتر در شرایطی که امکانش می باشد)، برای اینکه برخی اوقات، به عمل بردن عبارات کلیدی بیشتراز حد، میتواند سبب افت درجه تارنما شما خواهد شد.

پس از سئو وسعت لغات کلیدی، شما می بایست پیوند های داخلی را با صرفه نمائید و محتوای جدیدی بگذارید که برای بازدید کنندگان موءثر باشد. علاوه بر این، شما می بایست مقاله ها خوب و کاربردی در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارید تا بازدید کنندگان را به تارنما شما هدایت نماید. سیگنال هایی که از شبکه‌های‌اجتماعی میگیرید، مانند لایک، به اشتراک گذاری و تعداد بالایی از بازدید کنندگان، می‌تواند بر seo وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارد.

  کلیه چیز دربارۀ افزونۀ YITH WooCommerce Product
شما بایستی منبع بک لینک و پیوند های سایتتان را آنالیز فرمایید. مثلا بک لینک و پیوند هایی که از فروم ها می‌گیرید، نا پایدارند (برای اینکه در فروم ممکن میباشد پست ها تمیز شوند و یا این که لینک و پیوند های شما به وسیله مدیران انجمن حذف شوند یا این که تغییر تحول داده شوند). این عمل معمولا منجر کار های غیر معمول می گردد و سبب میشود عبارات کلیدی شما مبتلا رقص گوگل شوند.

در شرایطی که می‌خواهید به یک مقام استوار در گوگل برسید، می بایست تجربه کاربری خویش را به حداکثر برسانید. به حافظه داشته باشید: وب سایت ها بدین استدلال ساخته می گردند که نیاز یوزرها را برآورده نمایند خیر گوگل را. به این ترتیب، هرچه یوزرها بیشتر در ورقه شما وقت صرف نمایند، احتمال در امان بودن سایتتان از الگوریتم رقص گوگل بیشتر شود.

چه‌گونه پدیده google dance را تشخیص دهیم؟
سکو به چنگ آوردن گوگل به فاکتورهای متعددی بستگی دارااست. یک کدام از آنان بستگی به پنالتی شدن تارنما شما بوسیله گوگل داراست. خب اکنون از کجا تشخیص دهیم که افت مرتبه سایتمان به خیال الگوریتم google dance (گوگل دنس) می باشد یا این که در گیر پنالتی گوگل شد‌ه‌است؟ برای اینکه پاسخ این پرسش را بیابید، قطعا نوشته‌ی‌علمی “پنالتی گوگل” را مطالعه فرمائید. البته در حالتی که بخواهم به صورت خلاصه بدین پرسش جواب دهم، می بایست بیان‌کنم ما دو نوع پنالتی داریم، پنالتی دستی و پنالتی الگوریتم. در حالتی که پنالتی به طور دستی باشد، با داخل شدن به سرچ کنسول (وبمستر تولز گوگل)، میتوانید از قسمت “Manual action” مشاهده کنید که آیا پیغام خطایی دارید یا این که خیر. در‌حالتی که به‌این شکل پنالتی نشده باشید، پیغام “No issues detected” را مشاهده می‌کنید یعنی “هیچ مشکلی تشخیص داده نشده” .

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 3:47


تکنیک‌های پیوند‌سازی و به کارگیری از کلمه ها کلیدی، الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن مثلا موضوعاتی میباشند  سئو در مشهد  که گوش ما به شنیدن آن ها بسیار عادت کرده، البته میان این تکه‌های گمشده، کشف کردن بعضا بسیار سخت‌خیس میباشد!

در seo موضوعاتی وجود داراست که اکثری از اینترنت‌مسترها از آن ها با خبر نیستند، در حالی که آشنایی آن ها قادر است seo تارنما شما‌را تحت و رو نماید و تجربه نیکی را برای مخاطب آماده نماید.

الگوریتم Freshness گوگل یکی‌از تکه‌های گمشده‌ی جورچین بهینه سازی میباشد که کمتر کسی در جستجوی آن میباشد.
دیدنی میباشد بدانید تاثیر این الگوریتم، در حین معرفی آخری یعنی نوامبر 2011، به حدی بود که گوگل به طور رسمی اظهار کرد؛ الگوریتم طراوت محتوا سبب گردیده حدود 35 درصد از حاصل کاوش دست‌خوش تغییرات شوند. این اعلام گوگل مانند بمب صدا کرد به گونه ای که تعداد متعددی از دارای تخصص‌های seo و ساخت‌و‌ساز محتوا تصمیم گرفتند دقت بیشتری به الگوریتم طراوت محتوا یا این که Freshness گوگل داشته باشند.

قبل از آنکه به طور بدون نقص این الگوریتم را معرفی کنیم یک توصیه ویژه برای شما داریم، ویدئوی تحت چکیده ای ظریف و باارزش از محتوای این نوشته‌ی علمی میباشد که در 6 دقیقه الگوریتم طراوت محتوا و تاثیر آن را به شما یادگرفتن می‌دهد. در‌صورتی‌که مجال مطالعه متن را ندارید مشاهده این کلیپ می تواند بسیار جالب باشد.

در‌این فصل می خواهیم در‌پی این تکه گمشده برویم، آن را موشکافی کنیم و همت کنیم شعور بهتری از سازوکار آن بدست آوریم.

الگوریتم Freshness چه می باشد؟
در شرایطی که قصد خرید یک ماشین به طور اینترنتی داشته باشید، نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار‌است، مشاجره ارزش خودرو میباشد. پس مرورگر خویش را گشوده می کنید و ارزش خودروی متبوع خویش را در گوگل کاوش میکنید تا پیش از خرید، داده ها ظریف‌تری بدست آورید. حال شما در کاغذ حاصل با چند تارنما مواجه میشوید که هر یک  اعداد متفاوتی را در تیتر خویش نماد میدهند:

سایتی که پایانی ارزش روز خودرو را به شما آرم میدهد
اینترنت سایتی که بها یک‌سری هفته پیش ماشین را دارااست
سایتی که پایانی به‌روزرسانی را یکسری ماه پیش داشته میباشد
شما بر روی کدام تارنما کلیک می کنید؟ مطمئنا گزینش شما سایتی خواهد بود که محتوای به‌روزتری دارااست. این تعیین، معنا الگوریتم Freshness را به آسانی ذکر می‌نماید.

در واقع می‌قدرت اینطور سود گرفت که گوگل بوسیله الگوریتم طراوت محتوا، تاریخ نشر و به‌روز بودن محتوا را تحت عنوان یک واحد سنجش بسیار کلیدی در انتخاب مقام وب سایت در لحاظ میگیرد.

گوگل چرا الگوریتم طراوت محتوا را معرفی کرد؟
غرض اساسی این الگوریتم تاکید بیشتر بر طراوت محتوا میباشد، چراکه یوزرها اینترنتی مدام به نهایی و جدیدترین داده ها روی خوش علامت میدهند. در بعضی ناحیهها مانند خبر ها و سیاست، اهمیت این مورد حتی بیشتر میشود و اشخاصی که درین حوزه درگیر کار می باشند می بایست به‌روز نگه داشتن محتوای خویش را بیش تر از هرچیز دیگر مد حیث داشته باشند.

مدیریت قبل نصیب جستجوی گوگل در رابطه انگیزه پباده سازیِ الگوریتم طراوت محتوا میگوید:

در او‌لین گام مایحتاج بود محتوایی مانند خبر ها، سیاست و موضوعات ترندی که در وب بیشتر کاوش می گردند، بر پایه ی تازه بودن در نتیجه ها فراتر قرار بگیرند. به هر اکنون چه کسی دوست دارااست بداند اولی دوست دختر Justin Bieber در سال 2005 چندین سال داشته میباشد؟
در یک پاراگراف میتوان اذعان کرد که گوگل شیفته محتوای به‌روز و تازه میباشد و الگوریتم Freshness  را بدین ادله معرفی کرد تا رضایت کاربرانی که در ادامه محتوای جدیدی میباشند را مهیا نماید.

علاوه بر این، یک کدام از عارضه ها اساسی تکثیر الگوریتم طراوت محتوا این بود که مدیران تارنما‌ها نوشته ی علمی‌های خویش را به‌روز نمایند تا بنابراین با سپری شد مجال، یوزرها نو ناچار نباشند از محتوای دیرین تارنما‌ها استعمال نمایند. سفارش میکنیم نوشته‌علمی وبسیما با تیتر چطور از مقاله ها سابق تارنما برای بهینه سازی استعمال کنیم مطالعه نمایید.

از طرفی، معرفی این الگوریتم ابهامات نو‌ای را برای مدیران بلاگ‌ها به وجود آورد. یکی‌از سوالهای اساسی این بود که آیا ساخت محتوای تازه به تنهایی میتواند مرتبه وبسایت را ارتقاء دهد؟ در پاسخ بایستی بگوییم همانگونه که تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی خوب به تنهایی نمی‌تواند منجر بهبود جايگاه وبسایت شما خواهد شد، ایجاد محتوای به‌روز هم هیچ بهبود جایگاهی را ضمانت نمی‌نماید. در واقع؛

چیزی که سبب میشود گوگل وب سایت شما‌را به‌روز به اکانت بیاورد، سیگنال‌هایی میباشد که از طرف استفاده کننده اخذ می‌نماید.
ارتقاء درجه در الگوریتم طراوت محتوا به چه عواملی بستگی دارااست؟
زمانی گوگل وارد وب سایت شما می شود، مانند یک عنکبوت به بخش‌های متفاوت سَرَک میکشد تا بتواند سیگنال‌های مثبت را نظارت کرده و از آنان در سکو‌بندی تارنما به کار گیری نماید. با روی فعالیت وارد شدن الگوریتم  Freshness، معیارهایی که گوگل از تارنما شما میگیرد، اهمیت بیشتری پیدا می‌نمایند. ولی این معیارها چه چیزهایی میباشند؟

1. بهتر میباشد بازه زمانی مجال حضور استفاده کننده در وب سایت به گذر زمان ارتقا پیدا نماید
نکته‌ای که در خصوص بازه مجال حضور مخاطب در وبسایت وجود داراست این میباشد که گوگل صرفا برای او‌لین ورود مخاطب به وب سایت اهمیت قائل وجود ندارد؛ بلکه مراجعه‌های بعدی بازدید‌کنندگان هم در سکو‌دهی به تارنما تاثیرگذار میباشد. برای مثال در صورتیکه یوزرها در هفته نخستین پس از تکثیر محتوا، به صورت میانگین 2 دقیقه در تارنما شما وقت صرف نمایند، این مقدار بایستی با سپری شد مجال بیشتر خواهد شد یعنی برای مثال پس از سپری شد سه ماه این عدد به 3 دقیقه مجاورت گردیده باشد.

ارتقا تدریجی فرصت حضور مخاطب در تارنما این سیگنال را به گوگل میدهد که محتوای مو جود در تارنما همچنان جدید میباشد.
یکی‌از نحوه‌های کاربردی برای ارتقا مجال حضور یوزرها، به روزرسانی همیشگی محتوای ورقه میباشد. در‌این نحوه در مدت‌های وقتی کوتاه قسمت‌هایی به نوشته‌ی‌علمی مهم اضافه گردیده و یا این که با اضافه شدن ایده ها یوزرها وسعت محتوا و فرصت حضور یوزرها در کاغذ ارتقاء مییابد.


2. از تارنما‌هایی که محتوای نو دارا هستند لینک و پیوند بگیرید
شاید تا به هم اکنون زیاد این صحبت را شنیده باشید که هر لینکی که به محتوای شما داده می گردد، یک امتیاز مثبت به حساب میآید. البته دیدنی میباشد بدانید که گوگل حتی منبعی که به شما پیوند داده را هم نظارت می‌نماید؛ یعنی در صورتی‌که که سایتی که به شما پیوند داده به صورت تمام محتوای به‌روزی نداشته باشد، الگوریتم طراوت محتوا امتیاز Freshness وب سایت شمارا هم کاهش میدهد.

در مجموع اخذ پیوند برای صفحه ها سابق‌خیس وب سایت شما، موجب می‌گردد که ترازو طراوتِ محتوا در آنان کاهش پیدا نکند چون هنوز صفحاتی می‌باشند که به محتوای شما لینک و پیوند می دهند. هم اکنون در صورتی‌که این پیوند‌ها از تارنما‌ها و صفحاتی باشد که خودشان جدید و کاربردی می باشند قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد بود.


3. پیوند سازی دائمی و هدفمند گرانبها میباشد
شایسته ترین استراتژی ایجاد کرد بک‌لینک و پیوند آن میباشد که به صورت مداوم و به تعداد نادر از وب سایت‌های متعدد پیوند بگیرید. تحت عنوان مثال در حالتی که برای یک هفته بک‌لینک و پیوند‌هایی با وسعت بالا اخذ نمائید اما بعداز آن به مقطع یک ماه هیچ لینکی به شما داده نشود، طریق نامناسبی را در کسب بک‌لینک و پیوند در پیش گرفته‌اید. در‌این حالت گوگل ممکن میباشد لینک و پیوند‌های شما‌را اسپم شناسایی نماید.

راهکار بهتر این میباشد که کوشش نمائید محتوای سابق وبسایت خویش را هم به طوری زنده فرمائید! برای این عمل می توانید نوشته‌ی علمی‌های قبل خویش را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا محتوای سابق تارنما شما با پیوند‌دهی‌های جدیدتر، نو شوند.


چطور از الگوریتم طراوت محتوا به عایدی seo وب سایت به کار گیری نمائید؟
اکنون که راجع به مفاهیم نخستین الگوریتم طراوت محتوا اطلاعاتی مفیدی کسب کردید و فهمیدید چطور می‌قدرت جايگاه الگوریتم طراوت محتوا را ارتقا بخشید، نوبت بدین می رسد که از این الگوریتم برای بهبود بهینه سازی وبسایت خویش فایده ببرید. توصیه ما به شما به کار گیری از 4 طرز ذیل میباشد:

1- محتوای دارنده مرتبه‌ی تارنما را به‌روز فرمایید

آن مجموعه از مقالاتی که تعداد Impression و ورودی بالایی دارا‌هستند و در ورقه حاصل دارنده مرتبه میباشند را در حق تقدم قرار دهید. تلاش فرمائید این مقاله ها را با آمار و ارقام تازه، نقل عهد و پیمان‌ها، تصاویر و تغییراتی اثرگذار به‌روز نمایید.

2- در ساخت و ساز محتوا پیش‌دستی فرمایید

تارنما‌هایی که در حوزۀ خبر ها، سینما، موسیقی و رویدادهای روز کار می‌نمایند بایستی مدام کوشش نمایند در مقابل حریف‌های خویش، داده ها روز را با سرعت بیشتری در دست مخاطب قرار دهند. چنانچه وب سایت شما او‌لین منبع برای خبر‌ها روز باشد، یوزرها بیشتری را روانه آن می کنید.

3- سیگنال‌های اجتماعی مثبت اخذ فرمائید

یکی معیارهایی که الگوریتم طراوت محتوا گوگل به آن بسیار حساس میباشد، سیگنال‌های مثبت از کانال‌های اجتماعی میباشد. بدین ترتیب همت فرمائید مقاله‌ها یا این که محتوای خویش را در کانال‌های اجتماعی مربوط به تجارت خویش به اشتراک بگذارید و از آنان به وب سایت خویش پیوند دهید. درصورتی که محتوایی که درین کانال‌ها منتشر می کنید، کلیه‌گیر شد، در انتظار ذیل و رو شدن بهینه سازی وب سایت خویش باشید.

4- تاریخ تکثیر مقاله ها را حذف نکنید

تزکیه تاریخ مقاله‌ها با ریسک بالایی همپا میباشد. مطالعات موردی صورت گرفته دراین مورد آرم میدهند که تاریخ تکثیر محتوا از مواقعی میباشد که گوگل دقت متعددی به آن می‌نماید. در صورتی‌که در ادامه کسب شایسته ترین نتیجه ها از کاغذ حاصل گوگل میباشید، بهتر میباشد به مکان عوض کردن یا این که حذف تاریخ، محتوای برگه را به‌روز نگه دارید.

یک سود گیری و تعدادی نکته
شاید اولی چیزی که تحت عنوان فیض‌گیری می توانیم به شما بگوییم این باشد که کارایی نمایید مدام محتوای وب سایت خویش را به‌روز نگه دارید؛ ولی با اینکه گوگل به محتوای جدید و به‌روز مدام روی خوش نماد می دهد، این سفارش ممکن میباشد در بعضا مورد ها به کارتان نیاید!


یک فیض‌گیری وقتی می تواند موءثر باشد که به شما در همگی مسائل یاری دهد. پس بهتر میباشد نکات اصلی ذیل را در لحاظ بگیرید:

در گام نخستین استفاده کننده خویش را خوب بشناسید.
آنگاه مبتنی بر نیاز و اخلاق وی دست به ساخت‌و‌ساز محتوا بزنید.
در شرایطی که استفاده کننده غرض شما بیشتر درپی تلاوت نهایی ترندها و خبرها روز میباشد، مدام محتوای خویش را به‌روز نگه دارید.
در صورتی‌که کاربرانی داشتید که صرفا به‌دنبال ارتقا سطح داده ها خویش می‌باشند، محتوای مدام سبز یا این که Evergreen Content میتواند صفحه موفق وبسایت شما باشد.
برای اینکه از همت تارنما خویش مطمئن گردید، در میان محتوای نو و مدام سبز وب سایت خویش تعادل ساخت فرمایید تا بتوانید طیف بیشتری از یوزرها متفاوت را ذوق زده نمائید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت: 20:09


بک پیوند و لینک و پیوند بطور کلی طبق گفته سورس های دارای اعتبار جهانی  سئو در مشهد ، وسیع ترین فاکتور جايگاه بندی محسوب میشود.

در‌حالتی که یه خرده در تارنما های دارای اعتبار فرنگی مطالعه نمایید، قطعا خواهید روئت کرد که از پیوند تحت عنوان #1 ranking factor حافظه می نمایند و هیچ هنگامی تاثیر آن از فی مابین نمی رود.

 

ولی چرا این پرسش برای شما اتفاق افتاده!؟

اینجانب ادراک میکنم چون بک لینک و پیوند سازی با شیوه های بسیار پیش پا افتاده و معمولی ای ترویج پیدا نموده است که شاید با پیشرفت روز افزون الگوریتم های گوگل منطقی نباشد که از جمله بک لینک و پیوند های کامنتی یک وب سایت تاثیرر گذاری بیشتری از ایجاد محتوای کیفیت عالی برای آن تارنما داشته باشند.

با اینجانب یاور باشید تا در ایم نوشته‌ی‌علمی از دسته مطالب یادگرفتن بهینه سازی وب سایت، این زمینه را برای شما بشکافم و به صورت به طور کامل علمی درخصوص آن به یک فیض گیری کلی برسیم.

چرا offpage seo و بک لینک و پیوند، هنوز هم از مهم‌ترین کارداران بهینه سازی شدن تارنما میباشد؟
خب در حالتی که شما هم از دنبال کنندگان عزیز مقاله ها ما باشید، به طبع مشاهده کردید که اینجانب در مقاله‌ها متفاوت، بصورت دورازشوخی به ایجاد محتوا و پرداختن به طور متمرکز به آن اشاره کردم ام و در واقع طبق گفته های پیشین محتوا مهم‌ترین ادله برای بهینه سازی شدن تارنما شماست.

ولی خب اکنون چه چیزی عوض شده!؟ یااینکه بهتر بگوییم چرا می‌گویم که با وجود اهمیت بسیار زیاد محتوا، فاکتور نخستین گوگل برای اعتبار سنجی تارنما ها، پیوند میباشد؟؟

محتوا پیش نیاز اولیه شماست!
هنوز هم پای سخن خویش هستم و با تایپ کردن همین مقاله هم به شما می‌گویم که هنوز هم محتوا مهم‌ترین ابزار مجانی و مطمئن برای seo کردن 90% از سایت هاست و خودم هم برای بهینه سازی شدن سایتم روی این زمینه در اکنون وقت گذاشتن هستم.

برای یادگیری ماهر این مهارت، به ورقه یادگرفتن ایجاد محتوای وبسایت رجوع‌کنید.

عامل اینکه میگوییم پیوند فاکتور بسیار مهمی در اعتبار سنجی وب سایت برای گوگل میباشد، این میباشد که در اصل محتوا های کیفیت بالا بک لینک و پیوند دارا‌هستند.

تارنما های دارای اعتبار به وسیله وب سایت های دیگر معرفی می گردند.

ولی خب در‌صورتی‌که وبسایت شمارا یک بیزینس کوچک در حیث بگیریم که در اکنون ساخت و ساز محتوا های بسیار آموزنده و خیر هم می باشید، گشوده هم میدانیم که خیلی نادر پیش میاید یک وبسایت خوب مبادرت به لینک و پیوند دادن به محتوا های شما نماید.

پس بک لینک و پیوند بصورت ارگانیک و طبیعی ممکن میباشد بسیار طاقت فرسا بدست آید و شاید سال ها ارتفاع بکشد تا به آن رده برسید…

پس راه حل چه است؟؟

راه حل تشکیل داد بک لینک و پیوند میباشد. البته خب مطمئنا می‌دانیم که گوگل در درحال حاضر پیشرفت میباشد و دیگر شاید گول بک پیوند های نادر کیفیت و معمولی را نخورد و حتی با دقت به اینکه مهمترین فاکتور وی هم همین لینک و پیوند میباشد، آلرژی بیشتری روی وب سایت های خلاف کار و بک پیوند ساز داشته باشد.

بک لینک و پیوند سازی هنوز هم مثل پیشین اثر گذار و توانا میباشد و میتواند به تنهایی بخش اعظمی از وبسایت هایی که صرفا نخستین های محتوا را رعایت کرده اند، مرتبه های نخستین گوگل برساند.

ولی این نوع بک پیوند های ایجاد شده است که غامض خیس گردیده اند و ایجاد کرد آن‌ها هم به طور طبیعی تخصصی خیس گردیده‌است.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 17:03


الگوریتم پنگوئن گوگل ، یکی‌از دیگر از مبارزان ارتش نزاع با اسپم گوگل میباشد  سئو در مشهد که خرقه فرم سیاه و سپید بر بدن دارااست و کنار همرزمان دیگرش یعنی گور قاطر و پاندا میجنگد .

الگوریتم گوگل پنگوئن یک الگوریتم ضد اسپم میباشد که به مفاد متعددی اعتنا دارااست .

نحوه هایی می باشند که از دید گوگل ، شیوه های متقلبانه محسوب میگردند . فعالیت پنگوئن جنگ با سایت هایی میباشد که در مسئله seo صفحه های ، دست به دامن طرز های فریبکارانه میشوند . این طرز ها از تنوع برخوردارند و از این رو ، گوگل خویش را برای رویا رویی با این شیوه ها فراهم نموده است .

از مهم‌ترین شیوه های متقلبانه که الگوریتم پنگوئن بیشتر روی آنها حساس میباشد ، می شود به دسیسه لینکی اشاره نمود که در انگلیسی از آن به عنوان link schemes حافظه میشود و بیشتر ناظر بر تبادل پیوند های افراطی میباشد .

یا این که در طریق دیگر می شود به مخفی کاری در صفحه ها اشاره نمود که مدیران وبسایت ها ، کاری می نمایند تا محتوایی که سایتشان به مخاطب نشانه میدهد ، متعدد با آنچه باشد که به ربات های موتور کاوش نماد میدهد . کاغذ ای که در چنگ خزنده های گوگل قرار میگیرد ، کاغذ ای مالامال گردیده از عبارات کلیدی و سئوی بیش تر از حد و سئو افراطی میباشد و مقصود از ایفا این فعالیت ، تظاهر به نوعی از خوب بودن ، بالاتر از گنجایش حقیقی و واقعی سایت میباشد . اسم این ترفند بهینه سازی کلاه سیاه ، cloaking است و به هیچ عنوانً مناسب گوگل وجود ندارد .

الگوریتم پنگوئن گوگل ، بازرس بازار داد و ستد بک پیوند هم میباشد . back link ها در صورتی به طور طبیعی و در تارنما های دارای ربط باشند ، این مورد برای تارنما یم فاکتور مثبت تلقی می‌شود و وبسایت جايگاه میگیرد ؛ ولی در شرایطی‌که بک پیوند خریداری گردیده و غیر طبیعی باشد ، این تارنما پنالتی گوگل / penalty google یا این که جریمه می‌گردد . ( در نوشته ی علمی ای مستقل به شرح پنالتی گوگل پرداخته ایم )

پنگوئن گلشن وحش گوگل ، مانند الگوریتم پاندا میباشد . یعنی هم روش سلبی دارااست و هم ایجابی . یعنی هم در ارتقا سکو وب سایت های خوب مفید میباشد و هم در کاهش درجه تارنما های بد . ( واحد سنجش خوب و بد ، کار مبنی بر استاندارد های گوگل میباشد )

با یاد آوری یک نکته ، دقت شمارا بدین زمینه جلب می‌نماییم که الگوریتم پنگوئن گوگل و همگی الگوریتم های گوگل ، مستمراً در اکنون آپدیت رسانی می باشند و آنچه که گوگل اعلام می نماید ، صرفا بخشی از تغییرات صورت گرفته میباشد و گوگل تغییرات آتی را شاید اعلام نکند ؛ یعنی الزامی برای آگهی در سطح وسیع نیست .

برای مطالعه تاریخچه الگوریتم پنگوئن گوگل می‌توانید به نوشته‌علمی فهرست الگوریتم های گوگل در وبسایت داده پردازان زانتکس مراجعه‌کنید .

تشکر از این که‌این نوشته‌ی علمی پباده سازی و seo تارنما زانتکس را مطالعه نمودید . لطفاً در شکل قابلیت و امکان و صلاحدید ، ما‌را از نظرها تولید کننده و سفارش های مبتکرانه خویش برای بهبود سطح کیفی مقاله ها منفعت مند کنید .

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 19:07


در درس موتورهای کاوش،  سئو در مشهد  با سه کارکرد اساسی یک موتور کاوش آشنا شدیم.

زمانی به صورت کلی در زمینه ی موتورهای کاوش کلام می زنیم، دیگر اساسی وجود ندارد درخصوص موتورهای جستجوی تعالی مثل گوگل و بینگ و یاهو سخن میزنیم یا این که یک موتور جستجوی بی آلایش که شما برای ارزیابی و کاوش بین مستندات و پوشه‌های خودتان، پباده سازی و پیاده‌سازی کرده‌اید.

دیدیم که موتور کاوش، می بایست دائماً تک تک داده ها و داده‌های در دسترس را آنالیز  و طبقه‌بندی نماید و الگوریتم‌هایی داشته باشد تا بتواند با حداکثر اعتنا و همت، آن‌چه را مد حیث استفاده کننده میباشد، دربین وسعت انبوه اطلاعاتی که چک و فهرست کرده، بیابد و ارائه دهد.

طریق‌ها و الگوریتم‌های کاوش در طی فرصت، تغییرات بخش اعظمی را تجربه کرده‌اند که درین درس، قصد داریم مروری کلی بر آنها داشته باشیم.

مقصود ما، فهرست کردن الگوریتم‌های گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش وجود ندارد. بلکه قصد داریم از ارتفاعی فراتر و به شکلی کلی‌خیس، به معنا کاوش بپردازیم و ببینیم که‌این علم تخصصی طی ده سال‌های اخیر، چه تغییرات و تحولاتی را تجربه نموده است.

تاریخچه seo، تاریخچه کاوش یا این که تاریخچه ایجاد محتوا؟
تاریخچه‌ی سه ناحیهی seo، کاوش و ساخت‌و‌ساز محتوا چنان در هم گره‌ خورده‌اند که به آسانی نمی‌توانید آنها‌را از یکدیگر غیروابسته نمایید.

 

با ارتقا وسعت محتوای ایجاد گردیده، ما یحتاج میباشد الگوریتم های کاوش توانمند‌خیس و کارآمدتر شوند.

به‌این معنا که بتوانند با سرعت بیشتر، مطلوب‌ترین جواب را برای جستجوهای یوزرها بیابند.

در سود‌ی گسترش‌ی الگوریتم های کاوش، علم seo و سئو وب سایت برای موتورهای کاوش هم گسترش پیدا کرده و می‌نماید.

با غامض‌خیس و هوشمند‌خیس شدن الگوریتم‌های کاوش، به ندرت سئو وب سایت برای موتورهای کاوش (بهینه سازی) هم بغرنج‌خیس میگردد.

موضوع از به‌کارگیری تکنیک‌های معمولی بالاتر می‌رود و seo علاوه بر جنبه‌های تکنیکال، بعدها متفاوت دیگری هم پیدا می‌نماید.

با رواج به کار گیری از تکنیک‌های seo، دیگر نمی‌قدرت seo وب سایت برای موتورهای کاوش (بهینه سازی) را یک مزیت رقابتی دانست؛ زیرا اکثری از تولیدکنندگان محتوا، با این ابزارها آشنا و بر آن ها مسلط می شوند.

در‌حالتی که به‌این تکنیک‌ها مسلط نباشید، در رقابت عقب میمانید؛ البته شناخت و به‌کارگیری آنها، دیگر برای چشم و شنیده شدن در وسعت بالای محتوایی که هر روز ایجاد می‌گردد کفاف نمیدهد.

ضمن این‌که هر چه متخصصان بهینه سازی، طریق‌های جالب کردن محتوا برای موتورهای کاوش را می آموزند و به‌فعالیت میگیرند، موتورهای کاوش هم بیشتر توسعه و گسترش می یابند و بهتر خاطر میگیرند که در دامِ همت‌های تکنیکی – برای حاذق جلوه دادن محتوای ضعیف – گرفتار نشوند.

در‌این‌جا، تولیدکنندگان محتوا به رقابت دورازشوخی بر رمزِ کیفیت و تأمین رضایت استفاده کننده روی میاورند و معماری محتوای خویش را بر این مبنا، بهبود می دهند.

اکنون الگوریتم‌های کاوش می بایست توانا‌خیس شوند تا این کارایی‌ها را ببینند و اندازه بگیرند.

این تأثیرگذاری و تأثیرپذیری همیشگی، منجر می گردد که تاریخچه ایجاد محتوا (Content Creation) و تاریخچه بهینه سازی (بهینه سازی) و تاریخچه الگوریتمهای کاوش (Search)، به رغم‌ تفاوت ماهیت، شباهت‌هایی هم به یکدیگر داشته باشند.

ما این درس را به محاسبه رهیافت های متفاوت برای کاوش در اینترنت تخصیص می دهیم. ولی شما میتوانید مبنی بر آن‌چه درین درس میاموزید، تحول دیدگاه به ساخت‌و‌ساز محتوا (Content) و نیز تغییر‌و تحول نگاه به جنبه‌های تکنیکی بهینه سازی (سئو) را نیز بهتر فهم نمائید.

رهیافت‌های متفاوت به کاوش
در‌این‌جا به چک برخی از رایج‌ترین رهیافت‌های جستجوی محتوا می پردازیم.

با وجودی که نمی‌اقتدار این رهیافت‌ها را به طور مطلق و قطعی، بر پایه ی مجال تر و تمیز کرد، ولی خواهیم توانست بگوییم این مفاد تا حد متعددی، بر طبق ترتیب ترویج یافتن هر سر مشق فهرست گردیده‌اند.

درضمنً به‌خیال داشته باشید که  مطرح شدن هریک از این رهیافت‌ها، سبب ساز نشده رهیافت‌های قبل از آن به طور مطلق، حذف شوند و هر طرز، تکمیل کننده طریق‌های قبل از خویش بوده میباشد. 

یاداوری: هر مورد از موضوعاتی که در پی میایند، در آینده به طور غیر وابسته گزینه دعوا و چک قرار میگیرند و آن‌چه درین‌جا آمده، تنهاً یک معرفی کوتاه چندجمله‌ای میباشد.

از شما هم انتظار می‌رود هرکدام از این رهیافت‌ها را تنهاً درحد شناخت با اسم و معنا کلی‌شان بشناسید و به‌خیال و خاطر بسپارید.

محدودیت در دسترسی بدون نقص به‌این درس
دسترسی بی نقص به درس‌های بهینه سازی برای اعضای ویژه متمم در حیث گرفته گردیده‌است. با فعال کردن اشتراک ویژه درس‌های بسیار بیشتری به شرح تحت در چنگ شما قرار میگیرند:

  فهرست درس‌های متمم

اما از فی مابین درس‌ها و مطالب مطرح گردیده، موضوعات پایین به فضای دیجیتال مجاورت‌خیس می‌باشند:

  استراتژی محتوا  |  بازاریابی محتوایی

  دیجیتال مارکتینگ

  آدرس اینترنتی مارکتینگ  |  ساخت‌و‌ساز محتوا

  سواد دیجیتال  |  شبکه های مردمی

  اتوماسیون بازاریابی

  عصر MBA (پیگیری منظم دسته درس‌ها)

نام نویسی | خرید اعتبار
وزن‌دهی و ادغام طرز‌ها
به خیال داشته باشید که هیچ‌یک از این رهیافت‌ها، جایگزین رهیافت‌های قبل نشده‌اند.

هم‌اینگونه فراموش نکنید که  تمامی‌ی موتورهای جستجوی جانور از تمامی‌ی رهیافت‌های مطرح گردیده به کارگیری نمیکنند. 

ولی گوگل مثلا موتورهای جستجویی میباشد که کل نحوه‌های مطرح گردیده در‌این درس را به‌عمل می گیرد.

ولی به‌خیال و خاطر داشته باشید که ما در‌این‌جا یک سری رهیافت گوناگون را مطرح کردیم که هرکدام قریه‌ها پارامتر زیرمجموعه دارا هستند.

یکی بغرنج‌ترین امور، تصمیم‌گیری درخصوص نحوه‌ی ادغام این پارامترها با یکدیگر و به عبارت ظریف‌خیس وزن‌دهی به آنها میباشد.

این به عبارتی فعالیت دشواری میباشد که با به‌فعالیت به دست آوردن اشکال ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی اعمال می گردد. براین اساس، امروز خویشِ موتور کاوش میباشد که به ندرت مبنی بر تجربه‌ها و آموخته‌های خویش تصمیم می گیرد که هر ادله چقدر اهمیت دارااست و هر لحظه هم، با جستجوهای جدیدی که اعمال میگردند و داده ها جدیدی که به دانسته‌های قبلِ موتور کاوش افزوده میگردند، تصمیم‌گیری‌اش نسبت به لحظه‌ی پیشین بهبود مییابد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 184 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 23:23


محاسبه و ارزیابی موردی لغت ها کلیدی و تارنما ها پس از به روزرسانی
در حال حاضر که تاثیرات به روزرسانی الگوریتم گوگل در سال 2019 را به خیر و خوبی ادراک نموده اید،  سئو در مشهد هم اکنون بهتر میباشد لغات کلیدی و وب سایت هایی را که در وب سرچ بالایی دارا‌هستند را نظارت نماییم. این فیض به شما در درک کردن جدیدترین تکنیک های بهینه سازی در سال 2019 بسیار یاری می نماید. برای این فعالیت یک عبارت را در وب کاوش فرمائید آن‌گاه اینترنت سایتی را که در سکو اولیه گوگل قرار گرفته میباشد را از نظر فاکتور های پایین تحلیل فرمائید:

تحلیل محتوا: تعداد صفحه ها ایندکس گردیده از این شیت را با وارد کردن عبارت نشانی سایتsite: چک فرمائید و ملاحظه کنید بیشتر این صفحه ها مرتبط با چه چیز هایی می‌باشند.

محاسبه تکنیکال: اعتنا فرمایید که تارنما متبوع از نظر پباده سازی ظاهری و تجربه کاربری در چه وضعیتی نسبت به رقبا جای دارد، براین اساس سرعت وبسایت را با ابزار pagespeed محاسبه فرمائید. نکته بعدی که درین قسمت می بایست به آن دقت فرمایید این میباشد با ابزار Mobile Friendly ارزیابی فرمایید و ملاحظه کنید گوگل چه امتیازی از نظر اکران به‌این تارنما تخصیص داده میباشد، همینطور شما می‌توانید برای محاسبه شرایط خویش از ابزار Lighthouse نیز به کارگیری نمائید.


لینک و پیوند سازی های داخلی و فرنگی: قضیه پیوند سازی میزان بسیار مهمی در درجه بندی و حالت یک وب سایت داراست، برای این عمل می‌توانید از ابزار Link Explorer استعمال نمائید. این ابزار اطلاعاتی نظیر پراکندگی پیوند ها، تعداد، کیفیت و موقعیت آنان را در مقایسه با دیگر رقبا محاسبه می نماید.


از این استدلال ها به چه سود ای می اقتدار رسید؟
فراموش نکنید علم ما از دستور بهینه سازی همواره محصور میباشد
هیچ سئوکاری نمی تواند داعیه نماید که تمامی فاکتور های بهینه سازی را می شناسد، مواقعی مانند سعی، لینک و پیوند سازی، محتوا و سرعت وب سایت صرفا نصیب کوچکی از فاکتورهای گوگل برای جايگاه بندی وبسایت ها میباشد. ابزار های نظارت وب سایت ها امداد خیلی متعددی به دانستن به روزرسانی الگوریتم گوگل در سال 2019 می نماید.

به روزرسانی های تازه گوگل خیلی بدیهی وجود ندارد و نیاز به تغییرات بیشتری داراست
کارشناسان گوگل همواره سعی می نمایند تا شایسته ترین فیض را به اکران یوزرها در آورند، از همین رو می بایست دائما تغییرات متعددی در الگوریتم های گوگل ساخت کنند. در بخش اعظمی از مورد ها این تغییرات در فاکتور ها و اهمیت آن در جايگاه بندی تارنما به وضوح مشهود است. گوگل همواره نماد داده میباشد که هیچگاه مشکلات و ایرادات خویش را به طور علنی و قانونی پذیرش نمی نماید و همواره رضایت یوزرها حق تقدم وی در تصمیم گیری ها میباشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 19:26

لینک و پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند.  سئو در مشهد  موتورهای کاوش نسبتاًَ همۀ آنان‌را نادیده می‌گیرند. صرفا یک استثنا دراین مورد وجود داراست و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به لینک و پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که مالک وبسایت دوست ندارد لینک و پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه وبسایت اشاره گردیده، تعبیروتفسیر خواهد شد.

همان گونه که میدانید صفت Nofollow به طور زیر الفظی به موتورهای کاوش امر میدهد که لینکی را دنبال نکنند (هر یک‌سری در بعضی از مفاد این پیوند ها نیز دنبال میشوند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وبسایت ها یاری می نماید از نظرها و لینک و پیوند های اسپم به طور اتومات خودداری نمایند. پیوند هایی که تگ nofollow دارا‌هستند به وسیله هر موتور جستجویی به نحوه متفاوتی تعبیر و تفسیر می‌شوند، ولی بدیهی میباشد که همچون لینک و پیوند های بی آلایش با آن‌ها عکس العمل نمیکنند.

آیا پیوند های nofollow بد می‌باشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون لینک و پیوند های Follow نفیس نیستند، ولی اینگونه لینک و پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل پیوند پیوند بیلدینگ تارنما ها محسوب می‌شوند. یک تارنما با پیوند های داخلی فراوان میتواند لینک و پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این مسئله به هیچ عنوانً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای جايگاه بندی آرم می‌دهد که وبسایت هایی که مرتبه فراتر دارا هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر موردها، آن ها لینک و پیوند های nofollow را دنبال نمی‌کنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای سکو بندی ندارند. اصولا! به کارگیری از پیوند های nofollow سبب ساز می گردد گوگل پیوند غرض را از نمودار کلی وبسایت بیرون نماید. این لینک و پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می گردند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وبسایت ها بر این باورند که حتی یک لینک و پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا می‌تواند تحت عنوان نماد متکی بودن و اعتبار تعبیر و تفسیر خواهد شد.

بینگ و یاهو
بینگ که حاصل کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که لینک و پیوند های nofollow را در نمودار پیوند ها قرار نمی دهد. هر چندین خزندگان آن ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه های تازه در یک وبسایت به کارگیری نمایند.براین اساس، اگرچه این موتور کاوش این پیوند ها را دنبال می نماید، البته از آنها برای محاسبات جايگاه بندی خویش استعمال نمی نماید.

به کارگیری از کلمه ها کلیدی و غرض گیری مخاطبان
همان گونه که می‌دانید لغات کلیدی برای مراحل کاوش یک زمینه ضروری میباشد. کلمه ها کلیدی آجرهای آفریننده موتورهای کاوش و گویش قانونی شان می‌باشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر اساس اینترنت مانند گوگل) بر پایه ی لغات کلیدی عمل می نمایند. هنگامی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را می‌خزند و ایندکس می نمایند آن‌ها پیگیر لغات کلیدی مو جود در آن می‌باشند. میلیون ها مقر دادۀ کوچک وجود دارا‌هستند که هر یک از آنان بر روی یک عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص تمرکز دارا هستند (به جای‌اینکه آحاد آن ها بر روی یک مقر داده گرانقدر نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن می‌دهند داده های موردنیاز خویش را در پهنا یک سری ثانیه بازخوانی کنند.

بدیهی میباشد که در حالتی که بخواهید شیت شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش درجه ای داشته باشد، می بایست این واژه و کلمه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به فعالیت ببرید.

 

عبارات کلیدی
عبارات کلیدی منظور و نحوۀ تعامل ما با موتورهای کاوش را معین می نمایند. وقتی که واژه کلیدی را برای کاوش وارد میکنیم، موتور کاوش پیرو صفحاتی میشود که از این عبارت در محتوای خویش به کار گیری کرده اند و آنگاه داده ها را بازخوانی می نماید. ترتیب لغات، املا و تلفظ واژه و کلمه کلیدی قادر است اطلاعاتی مازاد برای موتورهای کاوش مهیا آورد تا بتوانند حاصل بهتری در دست یوزرها قرار دهند و صفحه ها را بهتر جايگاه بندی نمایند.

موتور کاوش نحوۀ استفاده عبارات کلیدی را در یک ورقه اندازه گیری می نماید تا رابطه آن با کوئری متبوع را انتخاب کند. یکی شایسته ترین نحوه ها برای seo مرتبه بندی کاغذ این میباشد که از لغات کلیدی که میخواهید در نتیجه ها جستجویشان مرتبه بالایی داشته باشید در تیتر، متن محتو و متا دیتا به کارگیری نمایید.

وقتی که بر روی عبارات کلیدی خاصی تمرکز میکنید، رقابت جان دار را برای خویش کمتر کرده و شانس خویش چهت نیل به سکو های بالای حاصل کاوش را بالا میبیرید. نمودار ذیل رابطه کلمه عظیم ای همانند کتاب را با یک تیتر خاص مانند روایت دو شهر مقایسه نموده است. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که اگرچه نتیجه ها متعددی برای کلمه و واژه های بزرگ و پر استفاده وجود داراست، ولی نتیجه ها به دست آمده برای یک کلمه خاص کمتر میباشد. این مسئله آرم میدهد که کلمه و واژه یا این که عبارت های خاص رقابت کمتری دارا‌هستند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 17:54

امتیاز ساختار یا این که Structrure
این امتیاز در واقعیت یک بررسی منحصر به فرد در GTmetrix هست سئو در مشهد  که از نصیب‌هایی که Opportunity (زمان) و Diagnostics (عیب یابی) اسم دارا هستند جانور در ابزار Google Lighthouse استعمال کرده و معیار همت با صرفه سایت شما‌را برحسب درصد اکران میدهد. در سربرگ Structure میتوانید مانند امتیازات PageSpeed و YSlow که در ورژن دیرین وجود داشتند معیار افزایش عملکرد وب سایت خویش را مشاهده و پیشنهاداتی جهت بهبود سرعت بارگیری کاغذ اخذ فرمایید.

استانداردهای سفارشی در GTmetrix
علاوه بر فاکتورهای استاندارد جانور در Lighthouse، GTmetrix نیز استانداردهای سفارشی را درنظر گرفته میباشد که مرتبط با سعی اینترنت می­باشد. این استاندارها مشتمل بر مواقعی می­باشد که در‌پی به محاسبه آن­ها خوا‌هیم پرداخت.

فعال­سازی Keep-Alive
این فاکتور صرفا در صفحه ها HTTP / 1.1 که فاقد راهبرد Keep-Alive ON باشند فعال می­‌گردد.
در حالتی که تشخیص داده گردد که کاغذ شما از HTTP / 2 به کار گیری می­نماید ، این ترازو تأثیری در شیت سایت شما نخواهد داشت.
مخلوط تصاویر با به کار گیری از Sprites CSS
در صورتی‌که در ورقه شما چند تصویر کوچک به فعالیت رفته باشد، این چک شروع خواهد شد.
دقت داشته باشید که‌این تحلیل بسته به اینکه برگه شما از HTTP / 1.1 یا این که HTTP / 2 به کارگیری می­‌نماید، آستانه­‌های متفاوتی دارااست.
استعمال از کانال تحویل محتوا (CDN)
CDNها نقش مهمی در ارائه یک وب سایت با سرعت بالا را در سراسر دنیا دارا هستند.
گرچه GTmetrix در گزارش‌­های Legacy مانند قبل کار نمی­نماید، ولی همچنان در ادامه آرم­گذاری منابع استاتیکی میباشد که می تواند برای ارائه بهتر برای یک CDN ارائه خواهد شد.
خودداری از CSSimport
اکنون اجتناب از CSS @import یکی شیوه‌­های سفارش شد‌ه‌است چون هرگونه شیوه نامه بوسیله مرورگر (سوای نیاز به deferattribute) لود، تجزیه و ایفا می‌گردد.
این فاکتور می‌تواند رندر دیگر صفحه ها تارنما شمارا نیز مسدود نماید.
امتیاز Structure بر امتیاز Performance تأثیرگذار میباشد؟
امتیازات ساختار یا این که Structure ورقه شما به صورت بی واسطه بر امتیاز کارایی شما تأثیر ندارد، ولی به صورت کلی بهبود امتیاز ساختار ورقه شما به بهبود و باصرفه‌سازی همت یا این که Performance وبسایت تاثیرگذار میباشد و در فیض به بهتر شدن GTmetrix Grade امداد خواهد کرد.

سئو وسعت تصاویر در وردپرس با EWWW Image Optimizer
Web Vitals چه می باشد؟
Web Vitals از مهم ترین معیارهای گوگل می باشد که برای مشاهده و آنالیز سرعت صفحه ها تارنما در گوشی و دسکتاپ کاربرد دارااست، این میزان از مهمترین عامل ها موءثر بر Performance و امتیاز آخری GTmetrix Grade است. گوگل Web Vital را تحت عنوان یک میزان اساسی ساخت کرده تا برای تجربه یک سایت با سرعت آسانسور روی آن تمرکز فرمایید.


Web Vitals در به روز تازه Gtmetrix
این معیارها عبارتند از:

(Largest Contentful Paint (LCP: دوران مجال اکران اصلی ترین عنصر محتوای برگه را نشانه می‌­دهد.
(Total Blocking Time (TBT: زمان هنگامی که در هنگام بارگیری کاغذ بوسیله اسکریپت­‌ها مسدود گردیده است را اکران می­‌دهد.
(Cumulative Layout Shift (CLS: واحد سنجش انتقال یا این که پایداری برگه در طی بارگیری را اکران می­‌دهد.
Web Vital نحوه قابل قبولی برای محک زدن شیت شما هست چون با دقت بر روی تیم کوچکی از معیارهای اساسی بیشترین تأثیر را در فهم سعی دارا‌هستند. داشتن یک تلاش مطلوب و کسب امتیاز خوب درین معیارها نشانگر این میباشد که تجربه کاربری خیر را به بازدیدکنندگان سایت خویش عرضه داشته‌اید. در Web Vitalها علاوه بر امتیاز GTmetrix و کوشش کارکشته خواهید بود ساختار را در گزارش تازه GTmetrix ببینید.

سربرگ­‌های تازه در GTmetrix
جی تی متریکس تازه دربرگیرنده سربرگ‌های مختلفی می باشد که جزئیات هریک از آن ها را در‌پی شرح می دهیم:

سربرگ Summary
اولی سربرگ در به روز نو Gtmetrix با اسم Summary میباشد که اطلاعاتی کلی از تلاش، ساختار و خوی برگه شمارا اکران می دهد. اعتنا به اطلاعاتی که‌این شیت در دست شما قرار می دهد به تنهایی می تواند به افزایش عملکرد برگه شما یاری فراوانی نماید.


سربرگ Summary در GTmetrix
درین سربرگ میتوانید سرعت وب سایت و معیارهای گوناگونی که که حین بارگیری شیت به فعالیت می روند را ملاحظه کنید، همینطور درباره زبده کاربری و آنچه که بازدیدکنندگان در مواجه با سایت شما تجربه می‌نمایند اطلاعاتی در دست شما قرار میدهد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 21:16

الگوریتم مرغ مگس خوار در آگوست سال 2013 منتشر گردیده و تاثیر بسیاری بر روی سئو در مشهد از خود به جا گذاشت این الگوریتم بسیار سریع و ظریف کار می‌نماید و اکثری از مترادف و هم معنی کلمه ها را می شناسد و به گوگل در یافتن نتیجه ها مجاورت ب خواست استفاده کننده و خیر لزوماً دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی عبارت کاوش، یاری می‌نماید. این الگوریتم غرض گذاری بر روی یک کلمه و واژه‌ی کلیدی و به کارگیری بیشتراز حد از لغت ها کلیدی را گزینه آنالیز قرار میدهد.

 

برای باصرفه‌سازی الگوریتم مرغ مگس خوار، گویش مخاطبتان را بشناسید و به مکان همت برای تطابق بی نقص با کلمه ها کلیدی بر روی مفاهیم تمرکز فرمائید.

 

الگوریتم Mobilegeddon گوگل

یکی از دیگر از الگوریتم‌های seo، الگوریتم Mobilgeddon گوگل هست که در آوریل سال 2015 منتشر گردیده‌است. این الگوریتم برای اکثری از کسب و امور سوپرایزی اکانت میشود. از آن‌جایی که روز آپ دیت بر تعداد یوزرها گوشی افزوده می گردد. طبق آمار منتشر گردیده 52.2 درصد از ترافیک یک وبسایت وابسته به دستگاه‌های تلفن‌ هم پا میباشد. براین اساس گوگل اعتنا ویژه‌ای به‌این مورد داشته و در حالتی‌که صفحاتی برای گوشی با صرفه نباشند، مبتلا افت جايگاه میشوند.

 

این الگوریتم تاثیری بر جستجوی دسکتاپ ندارد و یک الگوریتم در سطح شیت می باشد به این شکل که ممکن میباشد یک کاغذ از اینترنت‌تارنما مرتبه نیکی را در نتیجه ها کسب نماید ولی دیگر صفحه ها در سکو بندی بالا حضور نداشته باشند. این الگوریتم مواقعی زیرا عدم وجود ورژن تلفن همراه کاغذ، پیکره‌بندی نامناسب ظواهر کاغذ و محتوای غیر رسمی گزینه محاسبه قرار میدهد. جهت seo برای این الگوریتم از ابزارهای آزمایش سرعت امداد بگیرید به این دلیل‌که برای یوزرها تلفن همراه، سرعت لود صفحه ها صحبت نخستین را می زند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 17:00

 

داشتن رابطه ها اجتماعی بالا و رابطه از صمیم قلب با  سئو در مشهد مخاطبان

داشتن بضاعت بررسی بازار به طور توسعه یافته و طرح ریزی به صورن ماهر

مسلط به همه کارها ویراستاری

اعتقادوباور بفرمایید اینها را از لیست بعضا کارفرمایان از شرح وظایف رئیس ایجاد محتوا دراورده ایم و هنوز تک تک نشده!

تایپ کردن در زمینه ی مطالبی که هیچ سیرتکامل مرجعی در آن موضوع جان دار وجود ندارد به طور زمان بر

بضاعت و توان برپایی همایش ها و رویدادهای بسیار والا در کنار مسئولیت هایی که به او واگذار گردیده‌است.

داشتن داده ها بدون نقص راجع‌به با طراحی وب سایت، پباده سازی گرافیک، رفع خطاهای احتمالی که در وب سایت فیس می‌دهد و …

اشراف بدون نقص به مقررات seo به طور توسعه یافته

بضاعت و توان ساختن لینک و پیوند و بک پیوند در تارنما و اعمال همگی ی کارها مرتبط با آن‌ها

بضاعت و توان فعالیت کردن با KPI

ارائه ی گزارش های ادورای به طور دائمی و مداوم در حین مجال اشتغال

بضاعت تحلیل کردن و ارزیابی لغت ها و عنوان ها کلیدی

داشتن داده ها و علم برای ساخت‌و‌ساز موشن گرافی مطلوب برای وبسایت

یافت کردن شایسته ترین لغت ها کلیدی و لیست کردن آن‌ها در تیم بندی های متعدد

بضاعت جاری ساختن عکس برداری از محصول ها آیتم فروش در وب سایت و وارد کردن داده ها آنان در وبسایت

مجهز به دوربین ماهر عکاسی و جاری ساختن عکس برداری از تولیدها

مسلط به پباده سازی کاتالوگ، لوگو برای تارنما، پوسترهای تبلیغاتی، بروشور ها و اتیکت های تبلیغاتی

داشتن احاطه کافی به تشکیل داد نام‌و‌نشان های بصری و هم اینگونه نام و نشان های مارک

مسلط به علم مرتبط با حوزه ی وبمستر، هماهنگ کردن پست ها، گوگل ارزیابی و . .. .

در‌حالتی که کسی این مورد ها را بیش تر از شرح وظایف مدیریت ایجاد محتوا میخواهد یعنی چه؟

در‌حالتی که کسی این مفاد را می‌خواهد یعنی چه؟

درصورتی که کسی این موردها را می‌خواهد یعنی چه؟

با اعتنا به موردها بیان شده در صدر، به جرأت می اقتدار اعلام‌کرد که‌این کارفرمایان قصد استخدام یک دارای تخصص ایجاد محتوا را ندارند و میخواهند یک شخص برای کل مشاغل عکاسی، تصویر سازی، فیلم سازی ريال متخصص کارشناس بهینه سازی، بازاریابی های دیجیتالی، دارای تخصص پشتیبانی سرویس ها و کارها، اسکن رایتر ماهر، معنی کننده کارکشته، ویراستار، مدیریت ایجاد محتوا و هم اینگونه مدیریت شبکه‌های‌اجتماعی متفاوت مانند اینستاگرام، فیسبو ک و… را استخدام کنند. البته در غایت به جهت این مشاهده کرد بلند پروازانه خویش، هیچ کدام از هدف ها آن ها به طوری که بایستی محقق نمی‌شود و در غایت متحمل ضرر نیز ممکن میباشد بشوند.

 

یک متخصص ساخت محتوا از نگاه شخصیتی بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد ؟

یک دارای تخصص ساخت محتوا از حیث شخصیتی بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد ؟

یک متخصص ساخت محتوا از دید شخصیتی می بایست چه خصوصیت هایی داشته باشد ؟

هر شخصی برای هر شغلی می بایست خصوصیت های شخصیتی خاصی داشته باشد که بتواند در ایفا وظایف و مسئولیت های آن برنده فعالیت نماید. رئیس ساخت‌و‌ساز محتوا نیز مانند بقیه منزلت های شغلی دیگر نیازمند داشتن بعضی از توان های شخصیتی است. این بضاعت ها به شرح ذیل میباشد

 

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 1:16